Keresőoptimalizálás Árak, Csomagok BP

Online marketing 101 keresőoptimalizálás Budapesten és vidéken

2018. május 20. - SEOattila

onlinemarketing101.biz keresőoptimalizálás

online marketing 101 keresőoptimalizálás és keresőmarketing ügynökség Budapest

online marketing 101 keresőoptimalizálás keresőoptimalizálás az online marketing 101 keresőmarketing ügynökséggel online marketing 101 keresőoptimalizálás és keresőmarketing ügynökség Budapest

Seo: keresőoptimalizálás ismeretek

Seo ismeretek:

A helyes do-follow, no-follow backlink arány a keresőoptimalizálásban

 

Ha Ön is keresőoptimalizálás tevékenységet folytat, vagy csak tervezi ezzel foglalkozni, akkor a link building ( SEO offsite ) a mindennapjai része már most, vagy az lesz a későbbiekben, hiszen a linképítés a SEO optimalizálás szerves része, és még mindig beletartozik a Google Top 3 SEO Ranking faktorba.

Kétféle link létezik, amelyeket ismernie kell: a Do-follow, és a No-follow hivatkozások.

A "do-follow" link azt közli a keresőmotor számára, hogy ez a backlink jó, és nincs ellenére, ha ezek a linkek segítenek a magasabb keresőoptimalizálás rangsorolás ( SERPs ranking ) elérésében.

A "no-follow" vagyis " nem követhető " backlink közli a keresőmotorral, hogy ezt a linket ne kövesse, vagy ez egy fizetett link, illetve ez a backlink nem segíti elő a weboldal magasabb SEO rangsorolását.

Általában, ha például " affiliate linkeket " vagy fizetős linkeket használ, akkor " no-follow-t " tanácsolt használni, ennek eredményeképpen így a Google sem úgy veszi, mintha manipulálni próbálná a weboldala jobb besorolását a Google találati listáján.

Ha pedig fizetős linkeket alkalmaz, és " do-follow-t " használ, akkor ez a technika várhatólag manipulatív lesz a Google keresőmotor szerint, ami végül büntetéshez vezethet !

Olyan esetben, amikor weblapján " user generated content " vagyis a felhasználó által generált tartalom van - ilyen lehet a GYIK-ben, az üzenőfalon, illetve a blog megjegyzésekben - ezeket minden esetben no-follow-val lássa el.

Abban az esetben, amikor egy forrásra hivatkozik, még akkor is, ha az egy konkurens, akkor do-follow kell. Bár sok SEO szakértőnek más a véleménye a pontos aránnyal kapcsolatban, - valahogy mégis megtalálva az arany középutat - a backlink arány kb. igy nézzen ki:

do-follow link (60%-ban),
no-follow link (40%-ban).

Még valami nagyon fontos a végére !

A Google algoritmusai nagyon figyelik a link kihelyezések gyakoriságát. Ne építsünk linkeket túl agresszívan, mert ez kárt okozhat - főleg egy új weboldal esetében. Ha lassan építünk linkekeket, odafigyelve a megfelelő dofollow - nofollow arányra, akkor elkerülhetjük a büntetést.

Remélem ezzel a rövid írással segítettem tisztázni a két fajta linktípus közötti különbséget !

Keresőoptimalizálás árak, jó keresőmarketing ügynökség

Keresőoptimalizálás Árak és Keresőmarketing szolgáltatások a piacon!

 

Keresőoptimalizálás alapok

Ma már minden weboldalnak tartalmaznia kell legalább alap szinten egy keresőoptimalizálás szolgáltatást. Mindenféle túlzás nélkül állíthatjuk, hogy keresőoptimalizálás nélkül, lehetetlen értékelhető helyre kerülni a keresőprogramokban például a Googleben. Egy alap SEO csomag tartalmazza azon eszközöket, melyek ahhoz kellenek, hogy pozitívan bíráljon el minket, de legfőképpen weboldalunkat a Google vagy más keresőprogram. A weboldalunk beállítása általában itt 1-2 kulcsszóra történik, független attól, mekkora versenyben vagyunk a konkurenciával szemben.

seo keresooptimalizalas arak

Keresőoptimalizálás Haladó

Ha az alapoknál kicsit többet szeretnénk elérni, hosszútávra tervezünk, akkor érdemes nagyobb SEO csomagra váltani. Ez a csomag típus már úgy van kialakítva, hogy folyamatosan biztosítsa az előkelő elhelyezés valamelyikét, kisebb verseny esetén. Oldalunk beállítása itt már 2-3 darab meghatározott kulcsszóra történik. 3 illetve 6 hónap szükséges az optimális eredmény eléréséhez, linképítést is kapunk, valamint weboldal gyorsítást is.

SEO keresőoptimalizálás Profi árak

Ezen csomagok már minden igényt kielégítenek keresőoptimalizálást tekintve. Hosszútávra biztosítanak előkelő helyezést a keresőprogramokban, akár az átlagnál nagyobb piaci versenyben is. Itt már több mint 4 kulcsszóra kérhetjük az optimalizálást, ezzel bebiztosítjuk magunkat hosszú időre az első helyre. A csomagok általában kérhetőek egy évre vagy állandóra, beletartozik a prémium linképítés, weboldal felgyorsítása.

Keresőoptimalizálás lépései:

Szakemberek megvizsgálják, hogy készen áll-e a weboldal a keresőoptimalizálásra? Felhasználóbarát-e a menürendszer? Felhasználók hogyan és mennyi ideig használják a weboldalunkat? Követi e a megfelelő programozási szerkezetet, marketing trendeket a weboldalunk? Egy szakember vagy keresőmarketing ügynökség ezen lépések felülvizsgálata után tud dönteni arról, hogy érdemes e meglévő weboldalát keresőoptimalizálni vagy új weboldalra lesz szükségünk, mellyel fel vehetjük a verseny a konkurenciával szemben.

Kikutatjuk a megfelelő, releváns kulcsszavakat! Egy jó keresőmarketing ügynökség segít meghatározni nekünk, termékeiket és szolgáltatásainkat figyelembe véve, mely az az 5-6 darab kulcsszó amely a weboldalunk és a Google számára kedvező. Ugyanis a Googleben keresők egyre jobban szűkítik a kereséseiket, és nem csupán csak 1 szót gépelnek be a kereső rublikába. Például nem csak azt írják be, hogy „szőnyegtisztítás” hanem azt, hogy „szőnyegtisztítás háztól-házig”

A megadott kulcsszavakkal releváns szövegeket és cikkeket generálnak

A keresőmarketing ügynökségek a meghatározott 5-6 darab kulcsszóval elkezdenek releváns szöveges és cikkes tartalmakat generálni, melyek érdekesek és informatívak lehetnek a weboldalra érkezők és a Google keresőprogram számára egyaránt.

Digitális marketing tanácsadás

Digitális marketing tanácsadás ezen a blogon!

Keresőoptimalizálás Tippek:

keresőoptimalizálás tippek ezen a kiváló blogon.

Keresőoptimalizálás Budapesten és országosan.

Keresőoptimalizálás Budapest