Keresőoptimalizálás Árak, Csomagok BP

Seo: keresőoptimalizálás ismeretek

2017. december 29. - SEOattila

Seo ismeretek:

A helyes do-follow, no-follow backlink arány a keresőoptimalizálásban

 

Ha Ön is keresőoptimalizálás tevékenységet folytat, vagy csak tervezi ezzel foglalkozni, akkor a link building ( SEO offsite ) a mindennapjai része már most, vagy az lesz a későbbiekben, hiszen a linképítés a SEO optimalizálás szerves része, és még mindig beletartozik a Google Top 3 SEO Ranking faktorba.

Kétféle link létezik, amelyeket ismernie kell: a Do-follow, és a No-follow hivatkozások.

A "do-follow" link azt közli a keresőmotor számára, hogy ez a backlink jó, és nincs ellenére, ha ezek a linkek segítenek a magasabb keresőoptimalizálás rangsorolás ( SERPs ranking ) elérésében.

A "no-follow" vagyis " nem követhető " backlink közli a keresőmotorral, hogy ezt a linket ne kövesse, vagy ez egy fizetett link, illetve ez a backlink nem segíti elő a weboldal magasabb SEO rangsorolását.

Általában, ha például " affiliate linkeket " vagy fizetős linkeket használ, akkor " no-follow-t " tanácsolt használni, ennek eredményeképpen így a Google sem úgy veszi, mintha manipulálni próbálná a weboldala jobb besorolását a Google találati listáján.

Ha pedig fizetős linkeket alkalmaz, és " do-follow-t " használ, akkor ez a technika várhatólag manipulatív lesz a Google keresőmotor szerint, ami végül büntetéshez vezethet !

Olyan esetben, amikor weblapján " user generated content " vagyis a felhasználó által generált tartalom van - ilyen lehet a GYIK-ben, az üzenőfalon, illetve a blog megjegyzésekben - ezeket minden esetben no-follow-val lássa el.

Abban az esetben, amikor egy forrásra hivatkozik, még akkor is, ha az egy konkurens, akkor do-follow kell. Bár sok SEO szakértőnek más a véleménye a pontos aránnyal kapcsolatban, - valahogy mégis megtalálva az arany középutat - a backlink arány kb. igy nézzen ki:

do-follow link (60%-ban),
no-follow link (40%-ban).

Még valami nagyon fontos a végére !

A Google algoritmusai nagyon figyelik a link kihelyezések gyakoriságát. Ne építsünk linkeket túl agresszívan, mert ez kárt okozhat - főleg egy új weboldal esetében. Ha lassan építünk linkekeket, odafigyelve a megfelelő dofollow - nofollow arányra, akkor elkerülhetjük a büntetést.

Remélem ezzel a rövid írással segítettem tisztázni a két fajta linktípus közötti különbséget !

A bejegyzés trackback címe:

https://keresooptimalizalasarak.blog.hu/api/trackback/id/tr8113531239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.