Keresőoptimalizálás Árak, Csomagok BP

keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás árak és csomagok

2020. október 05. 14:25 - SEOattila

Keresőoptimalizálás árak és csomagok

Egy dolgot szögezzünk le még az elején!

Vállalkozásodnak mi az elsődleges célja?

Vállalkozásod elsődleges célja, hogy olyan áron értékesítse szolgáltatásait és termékeit, mely fejlődést és növekedést tesz lehetővé.

Manapság nélkülözhetetlen a magasan képzett munkaerő, a szakértelem és a marketing eszközök megfelelő alkalmazása, ám ezek önmagukban még nem jelentenek garanciát a kimagasló eredményre.

Vállalkozóként bizonyára megtapasztaltad, hogy az új munkaerő és a marketing eszközök bevezetése sem hozta meg az elvárt eredményt, csupán csekély növekedést produkált.

Valójában ezeket a lépéseket bármelyik vállalkozás meglépheti, a versenytársakról nem is beszélve.

Különböző csatornákról (Facebook, Instagram, Google) hozhatunk új látogatókat, ám erre – több-kevesebb sikerrel – bármelyik vállalkozás képes.

Bármelyik piacon vagy iparágban az a vállalkozás lesz igazán sikeres, amelyik a felhasználóit a legmagasabb arányban képes konvertálni.

Vállalkozók leggyakoribb aggodalmai:

Leadek és új ügyfelek hiánya

Új ügyfelek csak véletlenszerűen bukkannak fel, az ügyféláramlás nem folyamatos

Túl drága vagy rossz minőségű a terméked

Az ügyfeleid szerint nem megfelelő az ár-érték aránya annak, amit kínálsz.

Túl sokat költöttél már reklámra

A hirdetési költségek folyamatosan emelkednek, de ezt nem követi az értékesítés növekedése.

A haszonkulcsod túl alacsony

Még ahhoz sem elég, hogy fedezze a költségeket, nagyobb mozgástérre, például marketing költségekre pedig már egyáltalán nem jut

Folyamatosan ügyfeleket veszítesz

A nehezen és drágán megszerzett ügyfelek nem elegendőek a kiesett ügyfelek pótlására.

Csak az akciózás működik

Ha nincs árengedmény, nincs eladás. A teljes árról csak álmodozol: milyen jó lenne!

I. Fázis – Átvilágítás és felfedezés

Hogy jobban megérthessem vállalkozásod működését, termékeidet, szolgáltatásaidat és a piacot, melyen működsz.

II. Fázis – Technikai és tartalmi jellegű fejlesztések

Ebben a szakaszban elkezdjük a weboldalad technikai és tartalmi optimalizálását, ezzel is segítve az üzleti céljaid hatékonyabb elérését.

III. Fázis – Az automatizált értékesítés elindítása

Arra törekszem, hogy weboldaladdal egy bevételt termelő gépezetet építsünk ki. Ebben a fázisban eljutunk oda, hogy megrendeléseid és árbevételed növekedésnek indulnak. Ezen túlmenően márkaismertséged az adott piacon ugyancsak érezhetően növekszik majd.

IV. Fázis – Mérés és értékelés

Peter Druckert idézném: “Ha nem tudod mérni, nem tudsz javítani rajta”. Ebből kifolyólag, az adat nélküli vélemény nem más mint csak vélemény.

V. Fázis – Optimalizálás és javítás

Ha egyszer elkészült a rendszer, még mindig nincs kész.

Mindig van lehetőség OPTIMALIZÁLNI és JAVÍTANI rajta: megtalálni a gyenge pontokat, amelyek rontják a konverziót.

Ezek lehetnek technikai jellegű problémák (pl. a honlap lassú betöltődése), de lehetnek a marketing körébe tartozók, mint például a gyengén megírt értékesítési szövegek vagy a nem megfelelő értékesítési csatornák.

Gyakran a weboldal több pontján szükséges beavatkozni és van, amikor egyik platformról a másikra kell áttérni vagy valamilyen olyan megoldást integrálni az oldalba, amellyel automatikusan képes értékesíteni. Ilyen pl. a ClickFunnels, a ThriveCart, a Kartra, a PayKickstart vagy a SamCart.

Tehát mindig vannak GYENGE PONTOK és ezek felismerésével és kijavításával lehet javítani a teljesítményt. Ami nem biztos, hogy egyértelmű: ha vannak alkalmazottaid, az ő képzésük is lehet a gyenge pontok kijavítása.

VI. Fázis – Ismételd meg ugyanezt a ciklust és törekedj még magasabb célok felé!

Vállalkozói utazásod nem ér véget az V. fázissal – valójában sosem ér véget. Mindig lesznek újabb gyenge pontok, amelyek javíthatóak, új kampányok, amelyeket tesztelhetsz.

De a növekedés is ugyanezzel jár: akár világszerte új piacokra léphetsz, a termékeid vagy szolgáltatásaid új közönség felé terjesztheted.

És amikor ez a vállalkozás már nem tudja tízszeresen növelni a nyereségedet, akkor még mindig vannak új réspiacok, amelyeken terjeszkedhetsz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keresooptimalizalasarak.blog.hu/api/trackback/id/tr3216228078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

Keresőmarketing ügynökség, Chiptuning, áruszállítás Ausztiába, magán fogorvos Székesfehérvár, autóalkatrész, ielts felkészítő tanfolyam

keresőmarketing és chiptuning ielts vizsga felkészítő tanfolyam Budapesten székesfehérvári fogászat, fogorvos áruszállítás és költöztetés ausztriába

chiptuning és keresőmarketing ügynökség menedzserszűrés és foglalkozás egészégügyi vizsgálat

autóalkatrész

keresőmarketing, chiptuning Chiptuning, keresőmarketing ügynökség, áruszállítás Ausztiába, magán fogorvos Székesfehérvár, autóalkatrész