Keresőoptimalizálás árak és csomagok
Egy dolgot szögezzünk le még az elején!
Vállalkozásodnak mi az elsődleges célja?
Vállalkozásod elsődleges célja, hogy olyan áron értékesítse szolgáltatásait és termékeit, mely fejlődést és növekedést tesz lehetővé.
Manapság nélkülözhetetlen a magasan képzett munkaerő, a szakértelem és a marketing eszközök megfelelő alkalmazása, ám ezek önmagukban még nem jelentenek garanciát a kimagasló eredményre.
Vállalkozóként bizonyára megtapasztaltad, hogy az új munkaerő és a marketing eszközök bevezetése sem hozta meg az elvárt eredményt, csupán csekély növekedést produkált.
Valójában ezeket a lépéseket bármelyik vállalkozás meglépheti, a versenytársakról nem is beszélve.
Különböző csatornákról (Facebook, Instagram, Google) hozhatunk új látogatókat, ám erre – több-kevesebb sikerrel – bármelyik vállalkozás képes.
Bármelyik piacon vagy iparágban az a vállalkozás lesz igazán sikeres, amelyik a felhasználóit a legmagasabb arányban képes konvertálni.
Vállalkozók leggyakoribb aggodalmai:
Leadek és új ügyfelek hiánya
Túl drága vagy rossz minőségű a terméked
Túl sokat költöttél már reklámra
A haszonkulcsod túl alacsony
Folyamatosan ügyfeleket veszítesz
Csak az akciózás működik
I. Fázis – Átvilágítás és felfedezés
Hogy jobban megérthessem vállalkozásod működését, termékeidet, szolgáltatásaidat és a piacot, melyen működsz.
II. Fázis – Technikai és tartalmi jellegű fejlesztések
Ebben a szakaszban elkezdjük a weboldalad technikai és tartalmi optimalizálását, ezzel is segítve az üzleti céljaid hatékonyabb elérését.
III. Fázis – Az automatizált értékesítés elindítása
Arra törekszem, hogy weboldaladdal egy bevételt termelő gépezetet építsünk ki. Ebben a fázisban eljutunk oda, hogy megrendeléseid és árbevételed növekedésnek indulnak. Ezen túlmenően márkaismertséged az adott piacon ugyancsak érezhetően növekszik majd.
IV. Fázis – Mérés és értékelés
Peter Druckert idézném: “Ha nem tudod mérni, nem tudsz javítani rajta”. Ebből kifolyólag, az adat nélküli vélemény nem más mint csak vélemény.
V. Fázis – Optimalizálás és javítás
Ha egyszer elkészült a rendszer, még mindig nincs kész.
Mindig van lehetőség OPTIMALIZÁLNI és JAVÍTANI rajta: megtalálni a gyenge pontokat, amelyek rontják a konverziót.
Ezek lehetnek technikai jellegű problémák (pl. a honlap lassú betöltődése), de lehetnek a marketing körébe tartozók, mint például a gyengén megírt értékesítési szövegek vagy a nem megfelelő értékesítési csatornák.
Gyakran a weboldal több pontján szükséges beavatkozni és van, amikor egyik platformról a másikra kell áttérni vagy valamilyen olyan megoldást integrálni az oldalba, amellyel automatikusan képes értékesíteni. Ilyen pl. a ClickFunnels, a ThriveCart, a Kartra, a PayKickstart vagy a SamCart.
Tehát mindig vannak GYENGE PONTOK és ezek felismerésével és kijavításával lehet javítani a teljesítményt. Ami nem biztos, hogy egyértelmű: ha vannak alkalmazottaid, az ő képzésük is lehet a gyenge pontok kijavítása.
VI. Fázis – Ismételd meg ugyanezt a ciklust és törekedj még magasabb célok felé!
Vállalkozói utazásod nem ér véget az V. fázissal – valójában sosem ér véget. Mindig lesznek újabb gyenge pontok, amelyek javíthatóak, új kampányok, amelyeket tesztelhetsz.
De a növekedés is ugyanezzel jár: akár világszerte új piacokra léphetsz, a termékeid vagy szolgáltatásaid új közönség felé terjesztheted.
És amikor ez a vállalkozás már nem tudja tízszeresen növelni a nyereségedet, akkor még mindig vannak új réspiacok, amelyeken terjeszkedhetsz.