Tipp a cikkmarketing hatékonyságának növelése érdekében.
A sikeres vállalkozóvá válás manapság sok ember célja, és e célokhoz való közeledés egyik módja az, hogy cikk-marketingesként kezdjen dolgozni az interneten keresztül. A cikkmarketing lehetővé teszi, hogy a cikk tartalmán keresztül az ügyfeleket a termékei felé terelje. Elég hatékony lehet. Ebben a cikkben megismerhet néhány remek tippet a cikkek marketingjével kapcsolatban.
Amikor EGY forgalmazott termékekről ír, tegye el a kulcsszavakat, és csak egy jogos leírást válasszon. Az oldalt SEO-val mindig megcímkézheti egy kulcsszóval, de ügyfelei valódi információkat szeretnének elolvasni a termékről. Tudniuk kell, érdemes-e vásárolniuk, és egy rosszul írt, kulcsszóval töltött darab meglátása kikapcsolja őket.
Legyen egyszerű a cikkei. Ha a hasznos információkat egy csomó szemét vagy technikai szakzsargon alá temeti, akkor valaki máshoz fordul. Rosszabb, ha hírnevet szerez erről, nem vonzza az olvasókat, és az emberek mindent elkerülnek, amin a neve szerepel.
Először tegye a cikkeket a webhelyére, hacsak nem tiltják. Ezzel webhelye elnyeri a keresőmotorok figyelmét, és magasabb rangot fog elérni. Először töltse le a cikket a webhelyén lévő keresőmotorok szerint, majd küldje el a cikkeket a világon, hogy minél több vásárlót vonzzon.
Nevezzen meg egy listát, vagy írjon be számokat a címébe. Tanulmányok kimutatták, hogy a legtöbb ember nagyobb valószínűséggel olvas valamit, ha az listás stílusú formátumot kínál, vagy számos módon kínál valamit. Használja ki ezt a cikk írásakor és a cím megválasztásakor is, hogy biztosítsa a legtöbb olvasót.
Tegyen minél gyakrabban új cikkeket. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer új olvasók kifejlesztésére, és arra, hogy a keresőmotorok és a cikk-adatbázisok önre koncentráljanak. Minél többet frissít új információkkal, annál inkább megjelennek a cikkei, amelyek új olvasókat csábítanak.
Hozzon létre egy külső könyvtárat. Saját személyes cikk könyvtár létrehozása újabb módszert kínál az emberek számára, hogy könnyedén kereshessenek és megtalálhassák azt amit keresnek. Alapvetően egyablakos lehetőséget nyújt számukra minden, amit írt, és minden cikk megtalálható. Ez különösen hasznos a portfólió létrehozásakor.
A blogot tartalmazó cikkmarketing kampányok esetében a vendégbloggerek kikérése növelheti a forgalmat. A hozzáértő cikkmarketingesek egy elismert blogger meghívásával küldhetik el blogjaikat, és új olvasókat vonzhatnak magukhoz, és növelhetik általános kitettségüket. A vendég blogolás akkor működik a legjobban, ha a vendég és a fogadó egyaránt hasznos, megbízható cikkek hírében áll.
Szóval, megírta és közzétette cikkét a könyvtárakban. Mit kell tennie még? Próbálja meg naponta néhányszor tweetelni a cikkéről. Válasszon ki néhány apró részletet a tweeteléshez, és győződjön meg arról, hogy azok egyértelműen a választott témával foglalkoznak. Ez felkeltheti követői érdeklődését, és elkezdheti a cikk forgalmának felépítését.
Fontos, hogy tartsa magát a kért témához. Sok webhely nem akar olyan cikket használni, amely egy teljesen más cikkről szól. Ha nem biztos abban, mit írjon egy adott témáról, akkor bármikor további információkat kérhet a kérelmezőtől.
Ne felejtse el, ha sikeres akar lenni, fokozottan figyelni minden tippre, amellyel találkozik. Minél többet tud meg a cikkmarketing egészéről, annál nagyobb az esélye annak, hogy végül sikerrel jár.