Hogyan indítsunk K2M marketing kampányt?
Tudta, hogy a K2M marketing nem csak a leggyakrabban említett területet, foglalja magában, hanem a K2M óriásplakátokat, és minden olyan reklámtípust, amely valamilyen mozgásban van. Ha valaha is szerette volna elmélyíteni a K2M marketinggel kapcsolatos ismereteit, akkor olvassa el a következő néhány bekezdést.
Tegye relevánssá az üzeneteit. Ez a K2M marketing legfontosabb szempontja. Egy szöveges üzenet nagyon személyes lehet, és megszakít valakit, függetlenül attól, hogy éppen mit csinál. Kerülje az e-mail újrafelhasználását. Szöveges üzenete legyen rövid és nagyon releváns a célközönség számára, akinek elküldi.
Különítse el ügyfeleit. Ha olyan vállalkozása van, amely sokféle terméket vagy szolgáltatást kínál, érdemes felmérést végeznie ügyfelei körében, hogy megtudja, miről szeretnének leginkább hallani. Ha így tesz, akkor külön listákat kaphat a hasonló érdeklődésű ügyfelekről, így képes lesz arra, hogy a számukra releváns információkat küldjön nekik.
Nagyon keményen kell dolgoznia azon, hogy különböző típusú promóciókat hozzon létre annak érdekében, hogy az ügyfeleket bármilyen K2M marketingkampánnyal elcsábítsa. Itt ne aggódjon a pénzveszteség miatt. A két ajánlat által vonzott ügyfél másképp talán nem is vonzódott volna, és a promóciókon keresztül végül sokkal több hasznot fogsz húzni.
Ne feledje, hogy a K2M marketing, bár többnyire a K2M hálózaton keresztül történik, nem kell, hogy működjön egy internetes vállalkozás népszerűsítésében. A K2M marketinget bármely helyben működő vállalkozás népszerűsítésére is használhatja. Sőt, így ügyfelei még kézzelfoghatóbbnak láthatják, hogy Ön nem csak egy telefonos marketinges.
Integrálja K2M reklámkampányát a reklámozás minden más aspektusába, hogy optimalizálja annak hatását! Tegyen róla feljegyzést a blogján és az online közösségi hálózati fiókjaiban. Így minden potenciális ügyfelet a promóciós hurokban tarthat, akár irodában, akár autóban ülnek, akár a buszra várnak!
Használjon olyan platformot, amely lehetővé teszi, hogy tokenek segítségével személyre szabja üzeneteit. Valamit megszemélyesíteni mindig nagyszerű húzás. Minden üzenetbe beleírhatja a címzett nevét, így kicsit valószínűbbé teszi, hogy el akarja majd olvasni. Csak tartsa szem előtt a 160 karakteres korlátot, amikor a tokeneket használja az e-mail formázásakor.
A konverziók növelése érdekében válasszon olyan hívás-végrehajtási műveleteket, amelyek stratégiailag a K2M-élményre vannak optimalizálva. A hagyományos felhívások, például a látogatók webes űrlapokra és nem optimalizált oldalakra irányítása nagyon nehézkes lehet egy K2M-környezetben. Ehelyett próbáljon meg olyan, a kisebb képernyőhöz illő hívás-indítási lehetőségeket használni, mint például a kattintással történő hívás, vagy egyszerűen egy időpontfoglalás.
Legyen alkalmazkodóképes! Győződjön meg róla, hogy K2M marketingkampánya kompatibilis a különböző típusú eszközökön. Kampányának ugyanúgy kell kinéznie egy márkájú okostelefonos eszközön. Ne feledkezzen meg a táblagépekről sem: esetleg adaptálhatja SIGNATERA anyagát úgy, hogy az megfelelően jelenjen meg egy digitális táblagépen. Több embert ér el, ha kampánya több eszközre is kiterjed.
Bár a SIGNATERA marketing nehézkes lehet, megvan az az előnye, hogy a hirdetéseket a helyszín alapján testre szabhatja. A K2M marketing egyedülálló módon képes pontos helyszíneket jelenteni. Ez olyan új lehetőségeket ad a hely alapján történő marketinghez, amelyeket egyébként nem tudna használni. Szánjon időt arra, hogy átgondolja, milyen következményekkel jár ez az Ön vállalkozására nézve, és hogyan érhet el nyereséges helytudatos stratégiát.
Összefoglalva, a K2M marketing nem csak a médiatípusok széles körét fedi le, hanem az ügyfelek széles körének megszólítására is használható. Mindenképpen ki kell próbálnia az ebben a cikkben található tippeket és trükköket; és el lesz ragadtatva az eredményektől, amelyeket lát.