Használja a közösségi média marketinget, hogy növelje vállalkozását!
Mindig is trükkös volt közönséget szerezni és fenntartani az interneten. Több száz módja van annak, hogy eljusson a célpontjához, és mindegyiknek megvannak a maga előnyei és hátrányai. Végül a közösségi média marketing megjelenésével egy új eszköz áll rendelkezésre a régi és az új vállalatok számára egyaránt, hogy megtalálják és szórakoztató és érdekes módon elérjék az embereket. Ez a cikk segít néhány fontos ötlet és rutin kialakításában, amelyek szükségesek e cél eléréséhez.
Hozzon létre egy nyílt fórumot, amelyben lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy részt vegyenek a kreatív folyamatában. Meg fogsz lepődni, hogy az ügyfélköröd milyen jól tud segíteni az ötletelésben, a "tervrajz" elkészítésében és az ötlet legjobb megvalósításának lefektetésében. Ha ilyen jellegű inputot kap az ügyfeleitől, akkor nyugodtan feltételezheti, hogy vásárolni fognak, amikor elindul.
Hozzon létre egy nyílt fórumot, amelyben lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy részt vegyenek a kreatív folyamatában. Meg fogsz lepődni, hogy az ügyfélköröd milyen jól tud segíteni az ötletelésben, a "tervrajz" elkészítésében és az ötlet legjobb megvalósításának lefektetésében. Ha ilyen jellegű ingereket kap az ügyfeleitől, akkor biztosra vehető, hogy vásárolni fognak, amikor elindul.
Minden közösségi médiás profilnak tartalmaznia kell gombokat, valamint RSS-feedeket minden olyan frissítésről, amelyet szeretne, hogy az emberek lássanak. Legyen ilyen a blogján, az e-mailjeiben és bármi másban, ami eszébe jut. A profilok közötti linkeket is tegye meg a maximális megjelenés érdekében.
A közösségi média marketingkampány indításakor hagyjon teret a próbálkozásoknak és hibáknak. Az Ön célközönségétől függően előfordulhat, hogy néhány dolog, ami más vállalkozásoknál hatékony, nem működik az Ön esetében. Figyelje meg, mi működik és mi nem, és szükség szerint változtasson. Ezzel megmutathatja ügyfeleinek, hogy Ön is kapcsolatban van az ő igényeikkel.
Ne várjon egyik napról a másikra sikert a közösségi média marketinggel. Az elképzelésnek az kell lennie, hogy kialakítson egy bázist, majd a kezdeti résen alapuló követők számát növelje. Ehhez az kell, hogy folyamatosan dolgozzon azon, hogy az embereket a Facebook- vagy Twitter-oldalára vonzza. Ezt a nagyszabású kampány megkezdése előtt kell megtenni. Gyorsan integrálja a közösségi média marketingkampányát a hagyományos hirdetési formákkal.
Mérje a terve sikerét. Statisztikákat kell készítenie arról, hogy mennyi aktivitást generált, és hetente hány új követőt szerzett. Kapcsolja össze ezeket a statisztikákat azzal, amit csinál, és onnan találja ki, hogy mi működik a legjobban. Ha nem követed nyomon, fogalmad sem lesz arról, hogy a közösségi média stratégiád működik-e.
Használjon képeket a márkája hatékony marketingjéhez a közösségi média webhelyeken. A képek gyakran többet mondanak, mint a szavak. Segíthetnek a fogyasztóknak, hogy vizualizálják a márkákat, és érdeklődni kezdjenek a tiéd megvásárlása iránt. Tegyen be képeket a termékeiről, képeket az eseményekről, amelyeken részt vett, és bármilyen más érdekes képet, amelyről érdemes beszélni.
Bármit is választ a közösségi média marketinghez, győződjön meg róla, hogy helyes nyelvtant használ. Miközben csábító az olyan rövidítések használata, mint a LOL vagy az LMAO, ne feledje, hogy olyan szakemberként próbál megjelenni, aki sokat tud a cégéről. Igyekezzen mindent helyesen írni, és használja az írásjeleket, ahol szükséges.
Most már számos marketinglehetőség közül választhat. A szórakoztató média használatával nagy közönséget érhet el. A vállalkozásnak továbbra is felelőssége van abban, hogy minőségi termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, de az itt megadott tippek végrehajtása optimalizálja marketingtervét, és sikeres üzleti vállalkozáshoz vezet.