Keresőoptimalizálás Árak, Csomagok BP

keresőoptimalizálás

Jobb eredmények elérése a cikk marketing kampányban

2022. január 18. 13:39 - SEOattila

Jobb eredmények elérése a cikk marketing kampányban

 

A cikkek írása könnyűnek tűnhet, de amikor a termékei eladására kell használnia őket, a feladat egy kicsit ijesztőbbé válik. Nemcsak érdekes cikket kell írnia, hanem több ezer embert is el kell érnie a cikkekkel. Íme néhány nagyszerű tipp.

Írja át a cikkét minden egyes beküldéshez. Hogy legyőzze a keresőmotorok "duplikációt tiltó" irányelveit, egyszerűen fogalmazza át kissé a cikkét minden egyes beküldéskor. Változtassa meg annyira, hogy ne tűnjön ugyanannak a cikknek, és a keresőmotorok többszörös visszautalást fognak biztosítani, egyet minden egyes új beküldéshez, amit ír.

Az első bekezdése legyen a legjobb. Az olvasók és a keresőmotorok is az első bekezdés alapján ítélik meg egy cikk lehetséges hatékonyságát. Ha ebbe a bekezdésbe a legjobb és leglényegesebb információkat teszi, megragadja az olvasó és a keresőmotorok figyelmét. Ne áruljon el minden információt, hanem adjon ízelítőt, hogy fenntartsa az érdeklődést. Végül is reméli, hogy elolvassák az egész cikket.

Legyen személyeskedő és barátságos mindenben, amit tesz. A cikkei során mindig engedje át a személyiségét, de ne felejtse el ezt a kommunikáció más formáiban is megtenni. A cikkek, blogleírások, hozzászólások, e-mailek és minden más, egy másik emberrel kapcsolatos dolog esetében mindig ugyanolyan stílusban kell viselkednie.

Bár a cikkmarketing tartalommal foglalkozik, mégis egy olyan üzlet, amely a kereslet és kínálat alapelvein keresztül működik. Ez azt jelenti, hogy meg kell határoznia a piaci keresletet, majd úgy kell megfogalmaznia az írásait, hogy ezt az igényt kielégítse, és kínálatként működjön.

A cikkmarketingben sokféle módon lehet megcélozni a forgalmat, és hajlandónak kell lennie arra, hogy legalább egyszer mindegyiket kipróbálja. Nézze meg, milyen válaszokat kap a különböző taktikákra, amelyeket kipróbál. Ezután a végső kampányt arra építheti, ami jól működik, és megszabadulhat attól, ami egyáltalán nem működik.

Ne feledje, hogy a cikkeinek cselekvés orientáltnak kell lenniük, miközben írja őket. Még ha egy történet elmesélésén dolgozik is, vagy egy termék hatékonyságát dicséri, az ötlet végső soron az, hogy az embereknek egyértelmű útmutatást adjon hogy látogassanak el egy ön által kiválasztott webhelyre. Hívja fel az embereket cselekvésre, ha azt szeretné, hogy cselekedjenek.
Ha fantasztikus módot keres egy weboldal, szolgáltatás, termék vagy blog népszerűsítésére, a cikkmarketing segíthet a sikerben. A cikkmarketing egyszerűen azt jelenti, hogy jól megírt cikkeken keresztül eladja magát vagy ötleteit. Egy kis kutatással bárki megtanulhatja, hogyan készítsen nagyszerű cikkmarketinget.

Minden cikk, amelyet a cikkmarketing vállalkozásához ír, mindig egyetlen oldalra kell korlátozódnia. Ez csábító lehet, mert egy újabb oldalból extra hirdetési bevételre és keresőmotor-optimalizálásra tehet szert. A tapasztalat azt mutatja, hogy az olvasók egyszerűen nem akarnak nekifogni egy hosszabb cikknek. Így minden előny (hirdetések és további kulcsszavak), amit a több oldalból nyerhetett volna, érvényét veszti. Legalább egy jól látható linket helyezzen el a cikkben, amely lehetővé teszi, hogy az olvasók az egészet egy oldalon lássák.

Győződjön meg róla, hogy a cikkeit megfelelően megírta, mielőtt beküldi. Megfelelő nyelvtannal és helyesírással kell rendelkezniük. Próbálja meg elkerülni a nagybetűk használatát, azokat csak takarékosan, informális kiabáláshoz és dühöngéshez szabad használni; hagyja ki őket a szakmai írásokból, kivéve, ha egy cég neve csupa nagybetűvel van írva.

Ha sok cikket ír, és szeretné használni őket a keresőmotoros rangsorolása javítására, próbáljon meg több "how-to" cikket készíteni. Ezek népszerűek az olvasók körében, de ami még fontosabb, hogy több külső linket vonzanak, mint bármely más típusú cikk. Más webmesterek, akik jól megírtnak találják a hogyan kell cikket, forgalmat küldenek majd ön felé, és növelik a keresőmotoros jelenlétét.

Mindig tegye a tartalmát egyedivé. Ne mások által írt cikkeket vegyen alapul, vagy ne másoljon cikkeket, és csak néhány szót változtasson meg. A 100 százalékban eredeti cikkek mind az olvasók, mind a keresőmotorok számára kiemelkednek. Ha olyan témáról ír, amely jól lefedett, adjon hozzá egy csavart vagy új szemléletmódot, hogy egyedi maradjon.

Ügyeljen arra, hogy minden internetes cikk, amelyet készít, releváns kulcsszavakat tartalmazzon. Ez különösen a meta leírások és a címek esetében megfelelő. A kulcsszavak "félkövérrel való kiemelése" jó módja a kiemelésüknek. Nézze meg más webhelyek forráskódját, hogy lássa, hogyan használják a tervezők a kulcsszavakat. Még a versenytársakat is megnézheti, és meggyőződhet róla, hogy nem használja pontosan ugyanazokat a kulcsszavakat, mint a szomszédos vállalkozás. Idézőjel

Ne csak néhány cikkkönyvtárra összpontosítson. Több száz olyan webhely van, amelyet cikkküldésre használhat. Ha minél több helyre küldje be cikkeit, nagyobb esélye lesz arra, hogy több olvasót és több backlinket kap.

Ne használja túl a kulcsszavakat, amikor cikket ír a cikkmarketinghez. Egy 300-500 szavas cikkben 2-3 alkalommal építse be őket méltóságteljesen. Ha sok kulcsszót használ, lehet, hogy több forgalmat kap, de nem fogja megtartani. Az emberek nem fognak maradni, hogy ismétlődő, esetlen írásokat olvassanak, amelyeknek nyilvánvalóan csak az a céljuk, hogy becsalogassák őket.

Egy jó cikkmarketing tipp, hogy ne tegye egyenlővé az időt a pénzzel. Ne gondolja, hogy azért fog egy bizonyos összeget keresni, mert mennyi időt töltött egy cikk megírásával. A valóság az, hogy egyes cikkek el fognak fogyni, mások pedig nem. Ehhez hozzá kell szoknia.

A cikk címe az első dolog, amit az olvasó lát, és létfontosságú a cikke sikere szempontjából. A címnek meg kell ragadnia az olvasók figyelmét, és tudatni kell velük, hogy miről szól a cikke. Azt akarja, hogy a cím elég érdekes legyen ahhoz, hogy az embereket arra ösztönözze, hogy folytassák az olvasást, és kattintsanak át a weboldalra.

A cikkmarketing a leghatékonyabb módja lehet termékei marketingjének, de csak akkor, ha minőségi cikkeket ír. Győződjön meg róla, hogy fantasztikus cikkeket ír, és gondoskodjon arról, hogy ezeket a cikkeket messzire és széles körben terjessze. Ha egyszer beletanul, a cikkírás szórakoztató lehet, és megéri a vállalkozásának.

 

házassági évforduló, pompom, esküvői torta, türkiz, mosdókagyló, bútor

 

1. házassági évforduló

2. pompom

3. esküvői torta

4. türkiz

5. mosdókagyló

6. bútor

 

házassági évforduló, pompom, esküvői torta, türkiz, mosdókagyló, bútor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://keresooptimalizalasarak.blog.hu/api/trackback/id/tr7716817352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása