A legjobb tippek a cikkmarketing eléréséhez
A cikkek írását gyakran emlegetik, mint kiváló módszert a webhelyre irányuló forgalom növelésére és az eladások növelésére. Ha azonban nem tud olvasókat vonzani, a cikkei csak ott fognak ülni, anélkül, hogy bármi jót tennének. Ez a cikk tartalmaz néhány tippet arra vonatkozóan, hogyan vonzhat nagyobb közönséget a cikkeihez, ami nagyobb profitot jelent az Ön számára.
Adjon informatív, hasznos információkat a webhelyén. Szánjon egy kis plusz időt arra, hogy megírjon néhány informatív véleményt, majd a partneri link segítségével mutassa meg az olvasóknak, hogy hol szerezhetik be az adott terméket. Ha véletlenszerű linkeket dobál be, amelyeknek semmi közük az oldalán található tartalomhoz, az biztos, hogy a látogatók gyorsan távoznak.
A cikkmarketing nagyon hatékony módja lehet annak, hogy forgalmat irányítson vállalkozásához, de soha ne próbálkozzon silány technikák, például automatizált cikkírók használatával. Ezek a szoftverprogramok borzalmas munkát produkálnak, ami miatt a legtöbb cikk könyvtárból gyorsan kidobják Önt. Csinálja maga, vagy szervezze ki, de soha ne automatizálja a folyamatot.
Használjon rövid bekezdéseket, mint például ez. Az emberek általában hajlamosak elveszíteni az érdeklődésüket, ha hosszú bekezdéseket olvasnak. Ezért a legjobb, ha mind az egyes bekezdéseket, mind az egész cikket a lehető legrövidebbre fogalmazza meg.
Válassza a mikro-régiót. Nagy a kísértés, hogy nagyon keresett tartalmat írjon párkapcsolati tanácsadásról vagy internetes marketingről, de a probléma az, hogy mindenki más is ezekről a dolgokról ír. Ha olyan cikkeket tud írni, amelyek egy olyan niche-t szolgálnak ki, amely nem rendelkezik nagy lefedettséggel, akkor olyan szintű olvasói hűséget szerezhet, ami a gyakoribb témákkal lehetetlen.
Ügyeljen arra, hogy a cikke hasznos és pontos legyen. Ellenőrizze az információit, mielőtt elküldi a cikkeket. Nem akar elavult vagy helytelen információkat közzétenni, különben azt kockáztatja, hogy elveszíti a megbízhatóságát és a hitelességét. Az érvénytelen információk kulcsfontosságúak, amelyek leginkább a rossz hírű cikk könyvtárakban közzétett cikkekben fordulnak elő.
Miután megírt cikkek egészséges gyűjteménye van a tarsolyában, gyűjtse össze őket, és készítsen belőlük egy e-könyvet. Ennek az ebooknak az eladása nem egy különösebben csodálatra méltó cikkmarketing taktika. Az olvasók nem fogják értékelni, hogy megpróbál pénzt kérni tőlük a máshol ingyenesen elérhető tartalomért. Az ebook jobb felhasználási módja az, hogy ingyenes jutalomként szolgáljon azoknak az ügyfeleknek és potenciális ügyfeleknek, akik érdeklődésüket fejezték ki az Ön vállalkozása iránt.
A késztermék elkészítése előtt gondosan meg kell szerkeszteni a piacra szánt cikkeiket. Ez a szerkesztési folyamat biztosítja, hogy nem csúsznak be hanyag hibák a végtermékbe, amelyet a fogyasztók látni fognak. A gondos szerkesztés révén javul a cikkek marketingképességének hatékonysága.
Fontos, hogy ragaszkodjon a felkért témához. Sok webhely nem akar olyan cikket használni, amely egy teljesen más cikkről szónokol. Ha nem biztos abban, hogy mit írjon egy adott témáról, bármikor kérhet további információt a kérvényezőtől.
Használjon rövidebb, gyorsabb cikkeket a forgalomgenerálás érdekében. Ahogy egyre mélyebben belemerül a cikkmarketingbe, rá fog érezni a különböző célokra, amelyekre a cikkeket használhatja. A cikkeknek, amelyeket a linképítés és a keresőmotoros rangsorolás javítása érdekében küldje ki a könyvtáraknak és indexeknek, nem kell pompás manifesztumoknak lenniük. Küldje el rövid cikkeit ezekre a munkákra, és ne aggódjon túlságosan a minőségük miatt.
Mint fentebb említettük, a cikkek nagyszerű módja lehetnek a webhely forgalmának növelésének, és ezáltal a nyereség növelésének. De hacsak nem vonz egy szilárd közönséget, ezek a cikkek nem fognak jót tenni Önnek. Miután elolvasta az ebben a cikkben szereplő tanácsokat, felkészültebbnek kell lennie arra, hogy a cikkeit az Ön számára dolgoztassa.
1. http://www.
2. https://
3. http://www.
4. https://
5. https://autoalkatreszek.